Zomerkamp 2013

Kandersteg, Zwitserland, Van 6 t/m 13 juli zijn we met de Explorers naar Kandersteg in Zwitserland geweest! 8 Dagen zomerkamp op een groot internationaal scoutingterrein waar jaarlijks duizenden scouts komen! Vroeg in de ochtend vertrokken we met 4 auto’s en een aanhanger vol met bagage op naar Kandersteg! Na een gezellige reis konden we de tenten opzetten en hadden we een week vol mooie activiteiten op de planning! Vanuit het kampterrein werden activiteiten georganiseerd zoals een bbq met andere groepen en de opening waar wij beide aan deelnamen. Toch gaaf om met groepen uit oa Engeland, Schotland, Spanje, Noorwegen, Zwitserland en Amerika op een kampterrein te staan! Tijdens deze week zijn we naar een kletterwald (klimparcour tussen bomen) geweest, zijn we wezen raften en naar de Oeschinensee, een super mooi bergmeer geweest. En heerlijk elke avond rond het kampvuur zitten, wat wil een scout nog meer! Kortom het was een super geslaagd en mooi zomerkamp!