Olliebollen actie

Een vereniging is niks zonder haar thuisbasis. Wij maken elke week weer dankbaar gebruik van onze blokhut, maar ondertussen kan de keuken wel een opknapbeurt gebruiken. Om de renovatie van de keuken mogelijk te maken organiseert Scouting Stanleygroep Hardenberg daarom dit jaar op 30 en 31 december een oliebollenactie!

De oliebollen worden volgens traditioneel recept gebakken door onze eigen vrijwilligers. Een zak met 10 oliebollen – naturel of met krenten – kost €7. De oliebollen zijn geheel coronaproof af te halen via de drive-through op onze blokhut (Bosweg 1 te Heemserveen).

Wil je onze vereniging steunen? Via het online formulier kun je tot en met 20 december oliebollen bestellen: https://forms.gle/WzGtVcpQYAZRGmYe7

Op het formulier kun je aangeven wanneer je de oliebollen wilt komen ophalen en kun je ook alvast betalen met de betaallink. Op 30 en 31 december staan de oliebollen dan voor je klaar en hoef je alleen maar even langs te rijden op het door jou gekozen moment!

Met behulp van het online formulier en de drive-through proberen wij de oliebollenactie zo corona-proof mogelijk vorm te geven. Ook zullen we tijdens het bakken, inpakken en uitgeven van de oliebollen zo hygiënisch en veilig mogelijk te werk gaan. Toch kan het zo zijn dat er strengere maatregelen worden geïmplementeerd waardoor de actie niet door kan gaan. In dat geval laten we dit tijdig via een e-mail weten.

Alvast bedankt voor je bestelling!